2012. december 14., péntek

Két pár ÚJ lányos bébizokni kb 9-10 centis lábra - Jelenlegi ára: 200 Ft

Sziasztok!
Eladó két pár sosem hordott lányos bébizokni!
Talpacskái alapállapotban 9 centisek, de mivel nyúlik, így kb 9-10 centis lábacskákra ajánlom. A szárhosszt saroktól mértem.
Márkáját és anyagösszetételét sajnos nem tudom megmondani, hiszen a címke hiányzik róluk. Szerintem az anyaga nem 100 % pamut. Ha jól emlékszem, magyar gyártmány.
Ajándékba kaptuk, már akkor kicsinyelltem. Így levágtam a cetlit róluk, megmostam őket és a szekrény mélyén várakoztak idáig. Kislányom lábán egyszer sem voltak...
Ha bármi kérdésed lenne, írj, szívesen válaszolok!


Jelenlegi ára: 200 Ft

Az aukció vége: 2013-01-01 17:54
. Két pár ÚJ lányos bébizokni kb 9-10 centis lábra - Jelenlegi ára: 200 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése